poniedziałek, 15 listopada 2010

Rimmel, Volume Booster Liquid





Producent rzecze:D

Doskonale nawilżone, wyraźnie powiększone i efektownie zmysłowe.
W składzie szminki znajduje się aktywny kompleks kolagenowy, który wnika w Twoje usta i stymuluje je do produkcji naturalnego kolagenu. Dzięki temu powiększa i ujędrnia. Natomiast pobudzenie mikrokrążenia skóry uwypukla oraz zarysowuje ich kontur.
Wyjątkowy aplikator w postaci praktycznego pędzelka ułatwia idealny makijaż.

Cena: 18,99zł / 6ml

A ja dopowiadam:
Faktycznie fajny błyszczyk. Przyjemnie mrowi, nawilża - jednak czy powiększa usta, nie jestem pewna. Z natury mam duże, pełne usta, więc przy używaniu żadnego specyfiku tego typu nie zauważyłam spektakularnych efektów. Zdecydowanym plusem jest aplikator w kształcie pędzelka z dość miękkiego syntetycznego włosia. Kosmetyk jest niesamowicie napigmentowany, pięknie się błyszczy i ma soczysty kolor. Ja posiadam krwistą czerwień - cudowny efekt!
_________________________________________________________
A teraz z innej beczki. Zastanawiam się nad zakupem nowego podkładu. Dotychczas byłam wierna musowi, który wcześniej pojawił się na moim blogu. Konsystencja w pełni mi odpowiada, dlatego przy niej zostanę, ale może jakaś inna marka.. Hmm..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz